دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

این راه به کجا میرود؟؟؟!!

سلام. خوبین؟

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که براتون تعریف کنم.  پیشاپیش یلداتون مبارک باشه. امسال موندیم شب یلدا کجا بریم؟

1) خونه مامانم اینا

2) خونه مامانش اینا

3) خونه بابا بزرگم

4)خونه اون یکی مامان بزرگم

من: با ذوق و شوق: سعید امسال بیا خونه همه بریم سر بزنیم. مثل زبل خان میشیم. زبل خان اینجا. زبل خان اونجا. زبل خان همه جا

سعید:هوا سرده. با موتور کجا بریم؟ هیچ جا نمیریم

من: سعید:  ما: 

نظرات 7 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام خوش گذشت حالا؟
ایده به این خوبی دادم چه اشکالی داره همه بیان خونتون؟
نه اینکه خودم خیلی خانه دار و کدبانو هستم برام مهمونی دادن مثل آب خوردن میمونه برای همین به تو هم پیشنهاد میدم.

سلام صدف جونمممممممممممممممممممممممم.
بد نبود. جای شما خالی. فال گرفتنش خیلی خنده دار بود.

بعدا که تاهل دار شدی خود به خود به بد بودن پیشنهادت پی میبری.
بابا خانومممممممممممممممممممممم.

مهمون حبیب خداست اما نه شب یلدا......

حای یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

سلااااااااام
خوبین ؟خونواده محترم؟ آبجی ،عمو، عمه، خاله،...
الهه!
همه خوبن؟!
خداروشکر.یلدابهتون خوش گذشته پس...
همه شادیهاتون به بلندی یلدا...
بازم میام خدمتتون...
در پناه حق

سلاااااااااااااااااااااااام دوست خوبم. خوبی؟
ما خوبیم. شکر خدا. شما خوب هستین؟ تاهلتون خوبند؟؟؟
اونم خوبه. دست بوس. سلام میرسونه.

جای شما خالییییییییییییییییییییییی. میدونی که....
ممنون. خوشحال میشم. وبلاگ خودتون. قدمت روی چشمام

حمید(دل نوشته) پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://hamid1109.blogfa.com

خوشبختی ..........فقط یک نگاه خدا را میخواهد! نگاهش همیشه همراهت..............
هندونه تون سرخ – لبتون خندون و یلداتون مبارک
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام. ممنون از دعای قشنگتون.
اومدم وبتون رمز دار بود به در بسته برخورد کردم.....

لبخند بانو پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام مریم جون
خوبی؟
عجب بزن و بکوبی راه انداختید
حالا بیایید توافق کنید ایشالا سال های بعدی برید جاهای دیگه...یه برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید همه چی حله

لبخند بانو پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام مریم جون
خوبی؟
عجب بزن و بکوبی راه انداختید
حالا بیایید توافق کنید ایشالا سال های بعدی برید جاهای دیگه...یه برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید همه چی حله

سلام عزیزم. چطوری؟ خوبی؟ خوبیم. ممنون.

عادی. کم کم که رفتی زیر یه سقف اینقدر بیکار میشین که از بیکاری تو سر و مغز هم میزنید!!!!
تازه خونه عمه اش هم اضافه شد و همه جاها رو رفتیم و من مغلوب شدم. هوراااااااااااااااااااااااااا

مرتضی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

انتهای پائیز است
و هوا پر شده از "دوستت دارم" هائی که به بادها سپردم
کاش پنجره ات باز باشد

پیشاپیش یلدا مبارک باشه دوست خوبم [

سلام. احوال شما؟ عیالات چطورند؟ سلام برسونید خدمتشون.!!

پساپس یلدا شما هم مبارک دوست جاپونی من

صدف سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

شب یلدای تو هم پیشاپیش مبارک
راستی هم تو این سرما کجا میخای بری؟؟
به نظر من همه رو دعوت کن خونه خودتون تا تو این سرما بیرون نری همه بیان اونجا خب پیشنهادی دادم هان؟؟؟؟

سلام دوست خوبمممممممممممممممم. خوبی؟
مرسی. خوش گذشت؟؟؟
حوصله ام سر میره چقدر نگاه به در و دیوار بکنم.
چه پیشنهاده بدی دادی صدف. احساس مامان بزرگی بهم دست داد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد