دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

التماس دعا....

چند روز قبل از عاشورا پدر شوهرم زنگ زد گفت فردا صبح ساعت 5:30 آماده باشین میخایم بریم خونه ... روضه. منو میگی انگار دارند جونمو ازم میگیرند.عمرا بتونم صبح زود بیدار شم. 

بعد از جر و بحث های طولانی سرانجام من راضی شدم. 

و اما فردا صبح: 

راس ساعت5:30 اومدن.هوا هنوز تاریک بود. وقتی سوار ماشین شدم گفتم سلام شبتون بخیر. خوب هستین؟  

 

تو ماشین فقط غر میزدم. آخه کی نصفه شب میره روضه! همین دعا رو ساعت 8 صبحم میشه رفت.من اگه صبح زود بیدار بشم نحس میشم.   

 

سعید جان شما امروز اگه میخای پرم شما رو نگیره برو خونه بابات و...  

به پدر شوهرم میگم راست میگن هیچکسی پدر مادر آدم نمیشه. مامانم میومد صدام میکرد میگفتم خوابم میاد نمیام. میگفت: اخی بچه ام خوابش میاد و خودشون میرفتند.  

 

مثل الان که جو مستبدانه و دیکتاتور نبود.خانواده همسر هم فقط میخندیدن.  

تو مسیر دختر عمه آقای همسر و دیدیم داشت میرفت مسجد. 20 سالش و مجرد .پدر شوهر گفت ببین... داره میره مسجد. صبح زودم از خواب بیدار شده.  

 

منم گفتم: اینو که میبینی التماس دعا داره . من از التماس دعایی در اومدم. وای همین و گفتم ترکیدن از خنده    سعید که قرمز شده بود از بس خندید. 

نظرات 18 + ارسال نظر
توبه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://tobeh55.blogfa.com

سلام وب خوبی دارید سری به من هم بزنید..
به امید دیدار

سلام. باشه.... منم ندید میگم شما هم وب خوبی داری!!!

صدف سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

به به روی ما به جمال شما روشن شد

ارادت....

صدف سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. آره جیجلم

حای سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام
خوبین ؟سلامتین؟خونواده محترم خوبن؟
مبارک باشه...
قالب جدید...
قالب قشنگیه...
چه خبرا دکتر؟
یلداتون مبارک
بازم میام سر بزنم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. احوال شما؟ خوب هستین؟
خوبیم. ممنون. شما خوبین؟ عیالات متحده خوبن؟ قدم رنجه فرمودین.

ممنون. سلامت باشید. یلدا شما هم مبارک عسیسم.
قدمت رو گولیا چشام. کی بهتر از تو دوست خوبم

خاطره دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://littlefamily.blogsky.com/

سلام گلم با اجازه لینکت میکنم
شناختی که؟؟

سلام خانومی. خوبی؟
بله. شناختم خواهش میکنم. منم لینکتون کردم.

صدف دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام وااااااااااااااااای قالب نو مبارک.چه خوشمله از این طرفا میای یه سری هم به ما بزنی بد نیست

سلام صدف جونممممممممممممممممممممم. خوفی؟
مرسی. سلامت باشید. چشمات خوشگلن
ا. میخای منم مثل تو از رو صندلی بیفتم زمین. نمیام. دستمو ول کن. ول کن!!!
باشه اصرار میکنی. اومدممممممممممم

ava یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://nani1373.blogfa.com

مرم جوووووون کجایی خواهر؟؟؟؟؟
بیا یه دستیم به سر ما بکش.مردیم از بی شووری
مریمی...منو نیگا...ببین چه دخمل خوبیم
مریمی...لینکم میکنی آیا بله؟
نیگا چقد دوست میدالم
منتظرتم عزییییییییییییزم

سلام آوا جون. خوبی گلم؟
اینور خبر خاصی نیست. همون طرف بمون

نازی. نازی. چه با احساس این دخمر.عزیزم برادر شوهر ندارم بفرستم برات.

بله. چرا که نه آیا؟ لینکتم میکنم دختر خوبی باش. دست به مسنجرم نزن. باشه؟؟

اومدمممممممممممممممم. منم میدارمت دوست

صدف پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام مریمی عکس پالتوهامو انداختم ولی چون سرعت اینترنت خونمون پایینه عکس به سختی آپلود و اتچ میشه حالا میریزم تو فلش هروقت رفتم یونی از سایت دانشگاه عکسارو میذارم

وای .مرسی گلم. تو زحمت افتادی.

niloofar چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

بابا به اقاتون بگو از نظر علمی ثابت شده مردایی که زناشون مثل تو شاد و شوخن تا 120 سال عمر میکنن.بی خیال این مردا همشون قدر نشناسن.خودشون از همه بهتر میدونن. راستش من الان تقریبا" 3 سالی میشه که به وبلاگی به اسم احسان12 سر میزنم.وبلاگ توام تو لینکای اون بود.دیگه گفتیم یه سر بزنیم به شما.این شد که طرفدار شدیم.دم شمام گرم.

سلام گلم. خوبی؟
اگه شما یکم از من تعریف کنی شوهر من که ماشالا دقیقه به دقیقه خودش برا خودش نوشابه باز میکنه. اعتماد به نفسش 20. منتها از نوع کاذب!!!

باشه بهش میگم. مرسی گلممممممممممممم

سحر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

حالتون خوبه که انشاا... آیا؟

سلام
حالم خوب بود کامنتتو خوندم یهو بدشد
چه خشن. مستکبر. دیکتاتور. خشن. خشانت. پلادت. نظافت!!!. نجابت!!! امانت!!! رشادت!!!!
نزن میدونم میخای چی بگی ....منو شطرنجی کن

صدف جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
بیا زودتر

سلام عزیزم. ببخشید دیر اومدمممممممم

مرتضی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

وای وای وای
بعضی ها وقتی صبح زود بیدار می شوند چقدر غر می زنن.
از قدیم گفتن سحرخیز باش تا کامروا باشی.
یعنی تا این قدر سخته که صبح زود بیدار بشید.
پس اگه جای ما باشید چیکار می کنید یعنی آیا؟؟؟؟؟

هم خودت وای وای وای!!!!!
بعضی ها . ما که جزو اون دسته نیستیم. بعدترشم سحر خیزی مال اوناست که شبا زود میخابند نه ما که دیررررررررررررررررر میخابیم و ساعت 5 هم باید بیدار بشیم.

جای شما نیستم ولی جای همسر یکی مثل شما هستم که صبحها ساعت 5 صبح بخاطرش بیدار میشم و....

Niloofar چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

Salam.man taze weblogeto kashf kardamo shadiiiiiiiidann bahash hal kardam.khoda vakili damet garm.vaghean neveshtehat jalaban.bazi vaghta enghad mikhandam roode bor misham.vaghean aaliiii minevisi.yani additarin mozo az zabone to mishe bahaltarin.vaghean khosh be hale shoharet.cheghad az daste to bekhande.

سلام نیلوفر خانوم. خوبی گلم؟
ممنون. با حالی از خودتونه. میشه بگین چطوری وبلاگ منو کشف کردین؟
وای نگوووووووووووووووووووووو یعنی تا این حد

البته خو.دم میدونستم قلم طنزی دارم
سعید نظرت و خوند. گفت بگو تو از دل من چه خبر داری......

لبخند:-) دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

تو عجب شیطونی هستی مریم خانومی ها
قدیما اینجوری نبودی...از موقعی که شوور کردی حسابی شیطون شدی...فکر کنم خانواده همسرت خیلی هوات و دارن... نه؟
البته اگر اون مسئله مستبدانه بیدار شدنت و فاکتور بگیریم

سلام عزیزم. من؟ شیطون؟!!!!!!!! کی میگه؟!!!!
اتفاقا قدیما بدتر بودم الان یعنی خیلی خانوم شدم. شدم این

با این تفاوت که یه شوهر پایه دارم که خیلی دوستش دالممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
درسته. خانواده آقای همسر خیلی هوای یدونه عروسشون و دارند. منم که لوسسسسسسسسسسسسسسسس

با پدر شوهرم نمیسازیم.!!!!

صدف یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

صدف یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام علیکم.خوبی؟
دخترم بهم برخورد. التماس دعا داره یعنی چی؟؟ چرا به قشر محترم مجرد توهین میکنی؟؟
حالا واقعا چرا صبح به اون زودی رفتین؟ مگه کله پاچه نذری میدادن؟؟

سلام دوست جون جونی. خوفی؟ خوشی؟
نه منظور از مقصود هدف.!!! منظورم که شما نبودید که.....
نمیدونم والا. خودمم نفهمیدم چرا آیا؟
نه بحث صبحونش نبود. در ضمن اگه کله پاچه بود که عمرا میرفتم.

فرهاد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

من که گیچ شدم حال ندارم دو بار بخونمش
اصلا هم خندم نمیاد :|

منم جایی ننوشته بودم که تو رو خدا بخندید

محبوبه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

خدائی منم کلی خندیدم

سلام محبوبه جان. خوبی خانومی؟
خوشحالم که خوشت اومده. در ضمن ممنون که وبم سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد