دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

پدر شوهر مهربون!!!

چند روز پیش باید میرفتم بیرون خیلی هم عجله داشتم. زنگ زدم به پدر شوهرم اونم سریع اومد. در خونه رو که بستم دیدم با ماشین اومده دنبالم.


 گفتم بابا امروز با ماشین اومدی. گفت اومدم عروسمو ببرم. گفتم: ا. پس اون روزا که با موتور بودی میومدی چی ببری؟؟!!!

خندش گرفت یکی زد پس کله ام.....

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com


من پدر شوهر ندارم!
منم میــــــــــــــخوام
سارا حسود میشود

آخی......خدا رحمتشون کنه.
پدر شوهرم بهت قرض میدم یه چند روزی حرصت بده یکم بخندین!!!!!!

mosaferi az door سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ق.ظ

aleyk alsalam, are jeegaraki baz kardam , mashalla jeegar inja faravoone to aghanestan hahahahaha

سلام کن به من!!!
نوش جونت. من که یه جیگر دارم که به کل دنیا می ارزه. فداش بشمممممممممممممممممممممممممم
بقیه جیگرا مال خودت. بخور تا سیر بشی!!

صدف شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام مریمی
عیدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عسیسم

سلام صدف جونممممممممم. خوبی گلم؟
با تاخیر عید شما هم مبارک. مرسی که بیادم بودی. ببخش این چند روز وقت نکردم بیام نت.

mosaferi az door جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

gav moghadase , ba vanet mibaran , valla ma to afghanestanmoon ye ghasab darim 2 ta goosfand roo ba motor invar onvar mikoone lol

سلامت کو؟؟؟ خب گاو رو موتور جاش نمیشه. مجبورن با وانت ببرند. با زانتیا که نمیبرند اینقدر ذوق میکنی
از افغانی که تو باشی هر چی بگی برمیاد. راستی موتور خریدی مبارک. شغل جدید مبارک. نگفتی قصابی باز کردی عسیسم!!!

حای پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

:))
از دست تو


مهم اینه دلت شاد باشه که نیست

مرتضی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

داشتن فامیل خوب از سمت خانواده همسر یک نعمت است.خوشحالم که چنین نعمتی رو خدای مهربان در اختیار آبجی خانوم مهربانم قرار داده است.ایشالا ایشالا این مهر و محبت تا ابدیت در خانواده شما جاری باشه آبجی گلم.

سلام دادا جاپونی. خوفی؟
دقیقا همینطور که میگین. ممنون. ایشالا از اون خانواده های خوب خوب هم قسمت شما بشه مشکوک!!!

صدف سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
عجب پدرشوهر مهربونی داری قدرشو بدون
دیشب از مشهد برگشتم. اونجا خیلی خیلی به یادت بودم. خیلی خیلی هم دعات کردم. ینی اونجا یاد همه وبلاگیها بودم. چن تا از شماهارو که ویژه دعا کردم

سلام صدف جونمممم. خوبی گلم؟
چشم. قدرشون و دارم.
واقعا؟!! زیارت قبول عزیزمممممم. چه بی خبر؟ ممنون که ویژه دعا کردی. ایشالا قسمت ما هم بشه ما هم بیادتون هستیم.
سوغاتی من و سعید و کی میدی؟!!!

سحر دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

بمیری که هنوز همونی.
همین.

مرسی از دعای خیرت!!!

mosaferi az door یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

گوسفند با موتور میبرن

ای بیشعور. گوسفند خودتی گاو اتفاقا گوسفند و با ماشین میبرند نه با موتور. نکنه تو افغانستان شما با موتور گوسفند میبرند.
اتفاقا موتور خیلی کیف داره. از خاطرات موتورمون بعدا مینویسم که دلت بسوزه. سوخت؟!!
هر کی اینو غیر تو میگفت دندوناشو تو دهنش خورد میکردم ولی به احترامه شخصیت گاویت که خییلی مقدس هیچی بهت نمیگم.....

لبخند یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام
عجب عروس زبلی

سلام. خوبی گلم؟
ما اینیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد