دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

آش مهربونی!!!

امروز اصلا حال غذا پختن ندارم. کاش مادر شوهرم زنگ بزنه بگه: عروس گلم ظهر نهار بیا اونجا. منم تا سر حد مرگ ذوققق کنم. یعنی میشه یا باید نهار تخم مرغ بخورم؟

اینقد زور میگه بخای واسه خودت غذا خوشمزه بپزی و آخرم از بس خسته شده باشی مزه غذا رو اونجور که باید نفهمی.

دیروز هوا بارونی بود. هوس آش رشته کردم. یه قبلمه نسبتا بزرررررررررررگ برداشتم و آش پختم. تریپ عروس مهربون برداشتم و  یه قابلمه آش داغ با کلی تزئین بردم خونه مادرشوهر. کلی ذوقمو کردند. خدایی خیلی خوشمزه شد.جاتون خالی.


بعدم پدر شوهر زنگ زد گفت دستت درد نکنه اگه نبودی من باید شام سبک میخوردم. منم فقط ذوقققققققققققققققققققققققققققق میکردم. سعیدم فقط میخندید.


یه قابلمشم بردم خونه مامانم. الهه اونجا بود یکم براش آوردم بخوره. دو تا قاشق که خورد با یه لحنی که انگار داره بالا میاره گفت نمیخامم. شوره!!! سعید ترکیده بود از خنده.   


صداش کردم سعید.... یکم خندشو جمع کرد و گفت: ا. اهان. نه عمو کجا شوره. خیلی هم خوشمزست....به سعید گفتم بعد حسابتو میرسم. سعید: من اینقدر کتک خورم ملس!!!!

زورم بهش نمیرسه. دستام درد میگیره و سعید عین خیالش نیست.

آقایون چطوری میشه لج یکی از جنس خودتون و در اورد؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
حای پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

ازدست الهه...
:)))
شادباشین...شادشاد شاد

ممنون مهربون

مرتضی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

بگذار خیالت رو راحت کنم آبجی خانومی.
هیچ مردی در دنیا پیدا نمیشه که جواب سوالتون رو بده.وقتی قضیه در خصوص این مسائل باشه،هیچ مردی حاضر نمی شه این رازهای خصوصی مردها رو لو بده پس زیاد خودتون رو خسته نکنید!!!!!!!

سلام داداش مرتضی. خوبی؟
بلدم لجشو در بیارم ولی اینکارو نمیکنم چون عواقب داره. نمی ارزه.....
خسته چرا؟ مگه شما لج ما خانومها رو در میارین خسته کنندست؟ اتفاقا برعکس نشاط و شادابی به همراه داره
بابا رمز و راز. رموزززززززززز

سحر چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام
همین که از خونوادش بد بگی لجش حسابی در میاد.
ولی نکن این کارو. مهر و محبت از خونتون میره و حرمتا شکسته میشه.
راستی من نفهمیم ، تو بالاخره مدرکتو گرفتی یا همچنان داری درس می خونی آیا؟

سلام سحر جان. خوبی خانومی؟!!
نه. خدایی خوانواده اقای همسر خیلی ماهند. خیلی هوامو دارند. نه. این راه حل نه. من کلی عروس گلشونم!!!
راه حلش خیلی بیشعورانست!!!
خودمم نفهمیدم. نپرس که دلم خون

جیران چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ق.ظ http://jiran63.blogsky.com/

اصولا آقایونی که عاشق همسرشون هستن لجشون در نمیاد...
زیاد خودتو خسته نکن...یه تجربه ۱۳ ساله داره اینو بهت میگه...
تازه کلی هم ذوق میکنن که حرص همسرشونو در بیارن...کلن این آقایون همیشه بچه هستن...ولی دوست داشتنی...
انشاالله که خوشبخت باشید ...

سلام.احوال شما؟
واقعا؟!!!!!! ولی میشه حرصش داد. اینو خوب بلدم
جدا. وقتی با دوستاش میریم بیرون همه با هم یکی میشند و هی ما رو حرص میدند منم از روی .... فقط میخندم

خدایی راست میگی. همیشه بچه اند.
ممنون. سلامت باشید. شما هم ایشالا که خوشبخت باشید.

mosaferi az door سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

dar namiyad, sayy nakoon

واقعا؟؟!!!! سعی و تلاش میکنم تا لجش در بیاددددد چون گاهی وقتها لازمه

لبخند سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

واقعا تو هوای بارونی آش می چسبه
نوش جونتون
از دست الهه خانومتون

سلام عزیزم. خوبییییییییییییییییییی؟
جاتون خالی حسابی چسبید.
الهه نگو بلا بگو

صدف سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

به به خانوم هنرمند آشم بلدی درست کنی ؟؟ باریکلا
ما هم امروز از صب رفته بودیم خرید همین الان اومدیم برای همین مجبور شدیم املت بخوریمولی انقد خسته و گشنه بودیم از پیتزا به نظرم خوشمزه تر بود

سلام صدف جونممممممممممم.خوبی گلم؟
بله جات خالی بود گلم
املتم خوبه البته در مواقع اضطراری. نوش جونت

محبوبه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://http:mzm70.blogsky.com/

چرا خوب میخوای لجشو در بیاری؟ اگه به کار خودت ایمان داری بذار بقیه هرچی میخوان بگن اینجور مواقع ککلا کم محلی بهترین حسنو داره

سلام محبوبه جون. خوش اومدی خانومی.
واسه مواقع اضطراری که لازم میشه. بدونم بهتره....
با کم مجلی بسیار بسیار موافقم.

رضا حبیبی ( نازنین پسر ) سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://nazaninpesar.ir

با سلام گرامی

اول از همه بهتون تبریک می گم که ازدواج کردید

راستش من هم درگیر درس بودم و هم درگیر ازدواج

اسفند ازدواج می کنم

بعدش وبلاگ رو دوباره راه اندازی می کنم البته با همسرم

ان شاالله زندگی پر برکتی داشته باشید

یا علی

سلام گرامیییییییییییییییییییییییییییی.خوبی؟

ممنون. از این طرفا. راه گم کردین نکنه. من که چشمام شاخ در اورد از تعجب
به سلامتی. مبارک باشه. ایشالا که خوشبخت بشین.
بابا همسررررررر مجردی و عشقه....
همچنین شما.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد